חדש לעסקים – המדריך המלא לפוסט משותף באינסטגרם Invite Collaborator’
כמפרסמי פורטל לרווקות, יש לכם הזדמנות ייחודית ליצור מרחב עשיר בשיתופי פעולה ובניית קהילה חזקה ותומכת.
אחת הדרכים המובילות והחדשניות לכך היא באמצעות פוסטים משותפים באינסטגרם.
במדריך זה, נחשוף את העקרונות העומדים מאחורי יצירת פוסטים משותפים ונלמד אתכם, צעד אחר צעד, כיצד לשתף פעולה באופן מקוון וליצור תוכן משותף שמעודד מעורבות ומחבר בין אנשים.
הצטרפו אלינו למסע מרתק בעולם השיתופיות באינסטגרם, שבו תוכלו להרחיב את קהל היעד שלכם ולחזק את הקשרים עם הקהילה שלכם.
איך עושים פוסט שותף בפיד של האינסטגרם ?
בחרו את התוכן שתרצו לעלות מכוון לקהל יעד מסיבות רווקות
- תמונה /גלריית תמונות
- המלצות
- סרטוני המלצה ,טעימה מתוך מסיבת הרווקות שלכם
- טיפים ,עצות ,מבצע חדש וכו’…
תיוג הפוסט לשיתוף
הנה החידוש: כעת קיימת אפשרות להוסיף שותף/ה לשיתוף פעולה – חפשו את הכפתור “Invite a collaborator” ולחצו עליו.
בחרו את השותף/ה שלכם לפוסט – מתוך רשימת העוקבים שלכם, בחרו את החשבון (laravakot) שאיתו תרצו לשתף פעולה וליצור את הפוסט המשותף באינסטגרם. זכרו כי השותף/ה חייבים לעקוב אחריכם גם כן כדי שיוכלו להצטרף.
השלבים האחרונים הם כמו בהעלאת פוסט רגיל – בצעו עריכה, הוסיפו תיאור, מיקום, שיר וכדומה, ולבסוף פרסמו את הפוסט.
שימו לב צפי לאישור הפוסטים עד 3 ימי עסקים
כדי להבטיח את אישור הפוסטים, מומלץ לעיין בנהלים ולהקפיד על הכללים המפורטים להלן.
השירות מוענק ללא תשלום למפרסמי הפורטל, אך חיוני לשמור עליהם.
בלרווקות חשוב לנו לשמור על הזהות המותגית ועל מראה מזמין ומקצועי בפיד באינסטגרם.
ויזואליות -הנחיות לעיצוב מדיה למסיבת רווקות:
-המדיה למסיבת רווקות חייבת להיות מותאמת לחוגגות, בגודל 500×500 פיקסלים, ממוקמת במרכז כמו שבדוגמה
-הוייב חייב לשדר אנרגיה חיובית שמחה וחגיגית ולחזק את חוויית המסיבה.
-המדיה צריכה לשלב אלמנטים חזותיים שמתאימים לנושא המסיבה ומשדרים שמחה, הרפתקנות ואנרגיה חיובית. זה כולל שימוש בצבעים ובדימויים המסמלים את סגנון המסיבה.
-יש לוודא שהמדיה הנבחרת היא באיכות גבוהה, נטולת פגמים גרפיים או ויזואליים, ומותאמת באופן מושלם לשימוש המיועד.
-הצבעים בפוסט צריכים לדבר עם צבעי המותג ולהתמזג עם התוכן הקיים. יש להימנע משימוש בצבעים שמנוגדים לפלטת הצבעים המותגית.
-יש לשמור על שפה גרפית אחידה התואמת את סגנון הפוסטים הקיים. זה כולל גופנים, סגנון תמונות ושימוש באלמנטים חזותיים.
-התוכן צריך להיות רלוונטי לקהל היעד ולהתאים לאופי הפורטל. וודאו שהמסרים ברורים ומביאים ערך מוסף לקהילה
מעקב אחר יעילות הפרסום
-
מספר פייקול (ID) מקורי
- כל פוסט חייב לכלול מספר פייקול מקורי של המפרסם בתיאור הפוסט. המספר מאפשר מעקב אחר האפקטיביות של הפרסום.
פוסטים ללא מספר זה לא יאושרו.
- כל פוסט חייב לכלול מספר פייקול מקורי של המפרסם בתיאור הפוסט. המספר מאפשר מעקב אחר האפקטיביות של הפרסום.
שימו לב אפשרות זו פתוחה אך ורק למפרסמי פורטל לרווקות www.laravakot.co.il
תדירות פוסטים בפיד
- מומלץ לפרסם בין 2 ל-4 פוסטים בחודש. זו תדירות שמאפשרת לשמור על נוכחות מתמדת ולחזק את הקשר עם הקהל, מבלי להעמיס בתוכן.
- כל פוסט צריך להציע זווית חדשה או מידע נוסף, כך שהקהל ימצא בו ערך מוסף. גיוון התוכן יבטיח שהפוסטים יישארו מעניינים ורלוונטיים
שימו לב
סטורי ניתן לפרסם ברמה יומית וניתן לפרסם כמעט כל עיצוב ללא הגבלות
כמו כאן באפשרותך לרכוש שירותים נוספים בתשלום סמי שנמצא כרגע במבצע עד סוף 2024